En ny kamrat

Kanske ett konstigt namn på första inlägg, men jag skaffade denna blogg för inte så länge sen faktiskt men undrade alldeles efter Varför?
Nu, med mina nya kamrat LG E510 kan jag blogga vart jag vill - få "inspiration" från någon annanstans än i ett hörn på mitt rum eller i en trapphall omringad i bokhyllor och papper. Det känns dock som om jag bara svamlat hittills (vilket jag är bra på, dock).


Jag ska börja min blogg med att berätta att sommarlovet lider mot sitt slut (för den som inte märkt det, menar jag) och jag har inte gjort hälfen av allt jag har velat göra. För att sammanfatta sommarlovet har jag bara tänkt på sola och hur jag ska få minst 300kr i slutet av varje månad. Waste of time, I know - kan bara inte inse att jag börjar bli beroende av pengar. "Skaffa ett jobb då!" skulle flera ha sagt, men vad? Det finns verkligen inget jobb här för mig.
Vad vill jag bli? Vad vill jag göra av mitt liv?

När jag var liten ville jag bli pizzabagare men den drömmen dog ut ganska snabbt.
Nudå? Jag har verkligen ingen aning! Börjar få lite smått panik.

Dagen har varit
För det mesta lugn. Den började bra brevid min Kenny och fortsatte bra när jag äntligen kom iväg till gymmet! Var ett tag sen nu känner jag - men snart börjar skolan och kan då äntligen planera och köra regelbundet igen.

Annars idag har jag bara umgåtts med Lovisa och Jasmine.
Har som vanligt lekt med Lovisas Nikon och jag har som vanligt blivit tokig i den och önskat att jag haft en systemkamera jag med.

Nog skrivet för idag känner jag - Har setat i sängen och kutat med ryggen och det känns nu mot natten kan jag lova!
Dock sitter jag här själv nu och jag önskar att min man kunde sitta här brevid och klinga på sin gitarr. Men men, jag får försöka somna utan honom inatt. Puss på Dig min stjärna!

Och puss på min nya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0