Om två månader så...

Jag tänker inte ursäkta mig för att jag är dålig på att uppdatera,
för jag har bestämt mig för det - mindre dator höhöhöhö. Har ju funderat ett tag nu, inte sant?

Just nu sitter jag och njuter av påsklovet, ledigheten. Mums,
och hittills har den varit mycket bra (skulle dock ha velat haft bättre väder!).
Nu ser jag fram emot valborg - har inga direkta planer, men bra ska kvällen vara iallafall!!
Sen kommer ju sommaren, om två månader så...

Ledighet, sol, värme, lätta kläder & skor, vänner, vattenmelon, grillning!
Hade en liten premiär på grillningen med två vänner. Vi spenderade hela dagen tillsammans.
En bra dag!

mysdag, kväll och natt


Jag känner mig lite efter som inte har sett Twilight än, så det tänker jag minsann ta och göra nu!

Klart slut, varulvstjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0