Totaltaggad!

Såg att min vän börjat blogga så det slog mig att jag också har en blogg! Haha, jag är verkligen sämst på sånt här! Läste de senaste inläggen och oj oj oj...

Japp, nu är jag ju 18 år och det börjar bli vinter och kallt.
Jag har varit lat. Mycket lat. Och mycket festande. Det är inte okej!
För det märks på min kropp! Inte roligt...

Kollade på balklänning nu i veckan. Hittade en fin lila (som jag sagt att jag vill ha)!
Så roligt : ) Roligare blir det om den sitter bra på mig........
Dags att sätta igång med regelbunden träning igen - jag är totaltaggad nu alltså!

Och jobb ska jag fixa nästa torsdag & jag har äntligen börjat övningsköra!
Jag slipper nu jobbiga och känslofyllda sms. Och min vardag är inte grå längre!
+ Att jag har sett ut en person som borde tycka jag är läskig på grund av allt stirrande (haha)!

;)

Har nyligen spenderat en helhelg i stockholm med 3 av världens mysigaste tjejer
och snart åker vi till Uppsala och tittar på New Moon! så skoj och så rätt sällskap!
Love you guys : )


there are no boundaries


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0