Julkalendern. 3

Huhuhu, såg att det finns en julkalender bland bloggare,
och eftersom jag är en sådan trogen och seriös (!!!!) bloggare,
så kände jag att jag vill göra detta. hoihiohiuhihuhoh.

Såhär kommer det gå till...
Finns en rubrik för dagen,
så får jag skriva utifrån den.
Ni kommer fatta...

December's tredje nummer är:

En rolig kväll.

Jag gör ett gott försök.
En rolig kväll. Hmmm.. Tough one...

Jag har ju gjort så mycket roligt.
Alla äventyr & bus med vännerna.
Alla filmer & äggkastningar hos/med
Fernando & gänget. Spelkvällar. Festerna.
Alla kvällar vid piren. På cafét. Övernattningar
på alla de skummaste ställerna...
Och jag ska välja en!?

Men okej.
Jag har det!

En rolig kväll.
Bästa kvällen (dagen) i hela mitt liv.

Den har jag skrivit om så många gånger redan.

Studenten.

When i wake up, well i know i'm gonna
be the man who wakes up with you.

When i go out, yeah i know i'm gonna
be the man who goes along with you.

And if i get drunk, yes i know i'm
gonna be the man who's get drunk next to you


Finns ingen kväll som toppar den, trots allt...





December's 1a & 2a nummer var
"Presentera mig själv" och
"min första kyss"

Men dem får ni inte höra om ;)
hiuhihuohuhuihu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0