Mycket skratt på jobbet - härliga personal!

Just när jag skulle börja skriva detta så fick jag ångest.
Dumma plugghög att bli påmind om.

Jag måste verkligen plugga.

Jag skulle nog kunna göra en njur-operation
efter jag är klar med detta område.
Blir så störd - varför ska vi kunna så ingående om allt!?
Vi ska väl inte bli sjuksköterskor heller!?

Läraren: "Jag kommer lägga ut ett kompendium, som
jag skrev till eleverna på sjuksköterskelinjen, men...
Ni måste kunna mer ändå, så jag lägger
snart ut en komplettering!
"

As.


Varför?

Jag tröstar mig med att detta är den tuffaste kursen
och att alla inte kommer bli lika hektiska som denna!

Hoppas jag.

Nästa kurs ansvarar Nicklas för.
Jag gillar Nicklas. Han är bra!
Och vi ska spendera en hel dag (8:30-16)
med att åka längdskidor!

Kan bli roligt, med tanke på att jag inte kan åka längdskidor!
Kanske är det som är grejen, att vi ska lära oss...
Nicklas har nog en vettig anledning. hoho.


Men idag. Fredag.
Började med en ordentlig sovmorgon.
11, mina damer och herrar, var jag uppe.
En dusch. Och plugg.

Och jobb. 15-18:30. Skönt.
Och mycket skratt - härliga personal!

Och idag fick jag min första dricks...
34,50 kr! Inte illa! Haha (av samma kund dessutom!)

Ska jobba imorgon med, 8-15 : )
Linda & Sofia. Girlpower-helg.
Tar med mig plugget och hänger lite på
cafét efter jag har slutat, hade jag bestämt mig för.
Sen kommer Jasmine och hänger med mig!

Vi ska roa Sofia som har stängning! hoho.

Men nu ska jag gå och plugga lite.
Endokrinologi. Two thumbs up.
(för mig och mitt initiativtagande - inte för plugget!)

Trevligt fredagsmys...........

Men jag är inte bitter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0