Malung (av alla ställen)

Just nu sitter jag en halvtimme utan för Malung (av alla ställen) och funderar på om jag snart ska gå och lägga mig. Har praktik här och den är helt okej faktiskt - dagarna går så fort och med tanke på att jag är på ett fritids är det ganska fritt och jag får plocka fram kreativiteten, pärlor och tuschpennor! Riktigt roligt och redan andra dagen fick jag höra av en söt liten tjej att hon gillar mig - så det går bara bra! : )

mot Malung!

Imorgon är det torsdag och sista dagen för denna vecka. På fredag åker vi hem till Ludvika igen - bara över helgen dock. Ska bli skönt faktiskt. Jag har saknar min egna säng sen första natten! haha!

& på fredag får jag träffa mitt fredagsmys igen. Han hade planer på en middag för att;
"ja, vad är det som händer nästa helg?"

Alla hjärtans dag


Glad blev jag när han kopplade alla hjärtans dag med mig!


If I were a flower growing wild and free
all i want is for you to be my sweet honeybee

and if I were a tree growing tall and green
all I want is for you to shade me and be my leaves

puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0