Allt det andra lade jag bakom mig...

Nu börjar det hända saker igen ang. gymmet och träning. Glad blir jag! Jag är totaltaggad på de nya passen och tänker faktiskt boka in flera stycken i veckan! bodypump, combat, step, core & spinning! Helt galet!

Skolan är ganska lugn för tillfället. Gjorde ett prov idag, så har en sak mindre att tänka på. Nästa vecka går klassen ut på praktik i fem veckor, sen lov vilket betyder att jag inte kommer träffa klasskompisarna förrens om sex veckor, vilket är lite småcrazy! Sista terminen i skolan nu. Den kommer springa bort lika fort som vi när vi snart springer ut ur skolan, upp på lastbilsflaken och skriker fy fan vad vi är bra! Dagens sanning: Jag kommer sakna min klass något så otroligt! Vart tar bvi vägen sen? En bra fråga...

Jag har en känsla. En känsla som jag tror att jag har känt förut. Något liknande i alla fall. Det här är något nytt, allt det andra lade jag bakom mig. Det här känns bra. Jag tror faktiskt att jag vill...


I need someone who's good
and someone who's nice
Someone who's true
I need someone like you

Hallelujah, my newfound lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0