Ingenting hände, och jag ångrar ingenting.

Att vara sjuk är nog det värsta som finns! Nej, att man är ledig och har långtråkigt och när det äntligen händer något i stan så blir man sjuk! Magsjuka till och med! Hade det varit en vanlig förkylning hade jag inte lipat sill, men nu var ju inte fallet så! Ludvikafesten. Något jag sett fram emot, och så blir det såhär!?

Blir så lack.

Som tur är pågår stadsfesten i 3 dagar och jag kände mig kry nog att ta mig ner på stan sista kvällen. Jag ångrar inte att jag gjorde det! Till en början var jag bara otaggad för att jag:
1, inte kunde allt det goda som erbjöds på grillen hemma hos mor. Och inte kunde jag pimpla vin med familjen efter middagen, som hade smakat så gott!
2, när vi väl är påväg ner till stan kommer jag på att jag glömde telefonen hemma. Smartskaft, hur ska jag nu få tag i alla mina vänner jag längtat efter att få träffa?

Jag ler när jag tänker tillbaka på kvällen. Natten. Morgonen.
Jag hade verkligen supermysigt. Och många frågetecken har rättats ut!

"Ingenting hände, och jag ångrar ingenting"
är kanske ett citat som inte riktigt passar in här nu
och får tolkas hur det vill för den delen!

Jag borde hämta mina nyträvvade sängkläder och bädda, för imorgon väntar mitt efterlängtade gym! Känns som det var evigheter sen, och det var det vill jag lova!


What's the point of doing anything
If you'll never notice
I would sit and wait for you again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0