Jag behöver lite Jonaskärlek

Åh vilken skön dag! (Och åh vilken skön start på ett inlägg!)
Dagen började redan halv 8 och fortsatte med ett träningspass med Jasmine, så snablans skönt var det! Vad är det som har hållit mig tillbaka!? När jag efter tandläkaren går in på stan för att lämna tillbaka en bok hittar jag en skobutik med 50%. Farligt! Ett par nya vita tygskor blev det! Resten av eftermiddagen spenderades på playan med Jasmine, jordgubbar & vindruvor! Så härligt och ett dopp blev det till och med!

Imorgon ska jag jobba, 11-18:30 och kommer åka direkt från jobbet till Dalagården med Lollo, Jajja & Fia för en övernattning i husvagn. Hur kul blir inte det? Innan vi åker ut dit blir det middag & Eclipse i Falun - Awesome! Minisemestermys med bästa tjejerna!

Och min älskling, som jag inte sett på 2 veckor nu, saknar jag så in i norden! Helt galet! Jag behöver lite Jonaskärlek nu om jag ska överleva. <3

Nu blir det jordgubbar med mjölk innan jag ska försöka sova.

Godnatt alla!
"Det här var trevligt, som vanligt"



A dream is a wish your heart make

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0