You got a feeling that you cannot hide

Och nu var det gjort.
Nu har allt det där roliga man så länge sett fram emot gått oss förbi!

Jag har haft världens bästa studentvecka med världens bästa klass!
Jag ljuger inte när jag säger att BF07 alltid kommer att finnas hos mig, och att det varit den bästa klassen genom tiderna. TACK ALLA, som gjort mina tre gymnasieår så förbaskat bra! Ni är BÄST!

Nu är det bara det grymmaste kvar:
Saknaden.


Love
You got a feeling that you cannot hide

'Cause you know Love, is too hard to break
Love, is nothing you can take

It's a little thing we make
BF07 <3



You gotta feeling that you cannot hide    BF07 <3 fyfan vad vi är bra!

FYFAN VAD VI ÄR BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0