you see, I can be myself now finally

Det känns som jag bara äter och sover nu.
Jag vill ha fint väder så att man kan hitta på något! Så att jag kan få leva lite! För när det är grå-& tråkväder vill jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet!

Vad som hänt denna sommar hittills (efter examen osv. Jag saknar min klass btw, sa jag det?)

* Jag och min vän Sandra cyklade till Gubbo där vi fann Mikaela. Riktigt mysigt var det - och fint väder hade vi! Superkul, mer sånt kan lovas i sommar (eftersom vi är miljövänliga och urfattiga!)

* Jag var på återträff med min gamla låg- och mellanstadieklass. Vi körde på en gammal traditionell brännboll- och grillkväll vid Jägarnäs. Det var lite trevligt faktiskt. Många gamla minnen kom på tals och vi skrattade hjärtligt, med och åt varandra, hela kvällen!

* Fikanörd som man är har vi spenderat kvällar på Engel, även efter stängningsdags. Mina 3 vänner Fi, Ja & Lo hade ätit middag på Akropolis, och efteråt bestämde sig för att ta efterätten på Engel. Eftersom Vi hade nyckel gick vi in och åt lite glass. Busigt! Där kom även idén om att övernatta på cafét på tals. Som det ser ut nu så kommer det ske någongång under nästa vecka!

Höjdpunkterna under sommaren. Hittills. Efter studenten såklart!
Och jag har träffat min Pojk alldeles för sällan tycker jag, eller i alla fall så var det väldigt längesedan nu! Jag riktigt saknar honom! Jag känner mig så glad och levande med honom! Det känns så bra, och jag är så stolt att kunna kalla Dig för min! Min alldeles egna. Min Kärlek. Min Jonas.


The way you can cut a rug
watching you is the only drug i need
so gangster, I'm so thug
you're the only one i'm dreaming of

you see, I can be myself now finally
in fact there's nothing I can't be
I want the world to see you'll be with me

Vad är en bal på slottet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0