And it takes some words to make an action

Fick tillbaka min rättade tenta i handen idag.
Jag är så stolt!

Nu när jag vet hur jag känner efter detta resultat
vet jag att jag kommer bli taggad till att känna så
efter varje tenta!

Jag har massa plugg framför mig, med andra ord.

Något annat jag taggar inför, är lördag!

Kommer bli FRIKKIN' ASÅM!
Och jag kommer bli en pirat,
sådär för en kväll...


Annars idag..?
Benets anatomi & funktion. Föreläsning.
Killen som föreläser är ju bra skön!

Buss hem i mörkret.
Varför fick jag just en känsla av att jag inte
kommer att se Ludvika i dagsljus på några dagar..?

Usch.

Å andra sidan är det väl inte så mycket att se heller...


Blev Bodypump ikväll också!
Träna bort lite träningsvärk från gårdagens supersöndag!
Känner mig så pumpad just nu. Och det är så nice!

Resten av veckan kommer bjuda på
flera föreläsningar, laborationer & shopping i Falun.
I träningsväg blir det core, morgonspinning, cirkelstyrka & bodycombat!
Och massa promenader såklart! Massa endorfiner så det skriker om det!

Och allt detta + massa positiva tankar på allt som
händer & fötter i mitt liv just nu...

Kan det bli bättre?

Ah la la la la life is wonderful - Jason Mraz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0