En lördag med grabbarna

Sitter och lyssnar på musik
& har precis gjort mig i ordning.

Ska gå och köpa något gott,
sen ska jag gå hem till Linus
och göra en potatisgratäng.
Mästerkocken.

(jag har lovat honom en potatisgratäng sen i somras!)

Sen kommer resten av grabbarna
och äter av den. : )

Blir till att spendera hela dagen med grabbarna
hemma hos Linus, sen traskar vi vidare
till hans bror. Får se om det blir förtäring
av djävulens nektar
.

Jag har ju lovat mig själv att det inte ska bli något sånt,
men så brukar det alltid låta..?

Vilken fjortis jag är.
Och Linus har ju trots att fyllt år!

Anyway. Det kommer bli en bra dag. Kväll. Natt : )
Med eller utan vuxendricka!


Skål Linus!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ha så sjukt roligt nue, PUsSS!

2010-11-20 @ 15:51:20
URL: http://Web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0