Jag hatar nederbörd...

Jag har träningsvärk från pumpen igår!
(I gluteus maximus & rectus femoris. De ni!)
Jag gillar intstruktörer som puschar en till mer än
vad men egentligen orkar!


Imorse vaknade jag av mig själv klockan 8.
Då blev jag lite förvånad.
Som belöning sov jag den sista timmen också,
innan alarmet skulle ringa! (haha!)

Jag blev förövrigt lite extra glad imorse
när jag läste sms'et som löd något i stil med
"Du är en ängel. Ha en bra dag"

: )

Det var chefen som blev glad när jag svarade
att jag kunde jobba även på söndag denna helg!

Så det var inget sånt där spontant sms...
Sånna där sms som kan vara dem bästa!

Lovisa - jag saknar dina spontana och glädjeframkallande sms!
Hör du det!?



Dagen fortsatte med frukost/lunch med Sofia på Cafét.
Skvaller och små hemlighetsfulla fniss förekom.
Sånt gillar jag...

Sen vidare med plugg på samarkand med Linnéa & Jocke!
Vi börjar få lite koll på det där nu tror jag.
(börjar bli så dags - snart tenta. uuhuhuh)

När vi pluggat klart för dagen så snöar det.
Vitt på marken.

Där fick jag, för att jag bara några timmar tidigare önskat snö!
Jag vill inte ha snö längre...
Jag hatar nederbörd. Särskillt den sorten som blåser in i ögonen!

Trots det tog jag promenaden ner till träningen denna kväll.
Och omvägen hem. Daniel var med i hörlurarna, så det gick lite lättare.

Sen jag kom hem har jag lyssnat på deppmusik
och bara funderat. På allt och inget.
Och man tänker alltid det värsta..?
Överdriver & överreagerar.

Typiska kännetecken för en tjej, tror jag.
Och jag är ju tjej, tror jag.
Så det är nog normalt...

Tror jag.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hör dig klart och tydligt kan jag lova och kan inte annat än att hålla med. Jag saknar att skicka spontana sms till dig, galet mycket. Tur att min mamma skriver något sött åtminstone, antar att det var hon :P hehe.

2010-11-10 @ 00:08:14
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0