Min sega kola till skalle!

Jag försov mig imorse!
Jag gillar inte.
Ingen bra start på dagen.
Ingen promenad till station.
Trött. Sov på tåget. Seg i hela kolan hela dagen.
Och hungrig. Sötsugen...

Om det inte vore för att Jasmine skulle komma
till Falun idag så hade jag stannat hemma.

(Stannat hemma och inte fattat ett skit av dagens föreläsning.
Biomekanik. Det ni!
)

Men nu var det ju så att Jasmine kom till Falun! : )
Vi åt god mat i skolans restaurang och tog promenaden ner till stan.
Trots min sega kola till skalle fick jag med mig några påsar hem idag.
I like!

Jag hade dessutom stora planer på att slänga mig i soffan när jag kom hem,
bara slå på en film och äta kex! Men det tog emot när jag skulle avboka träningen...

Så istället för film slog jag på ett avsnitt OC, knöt på mig träningsskorna
och tog en powerwalk till gymmet (i regnet)!
Jag tog mig i kragen med andra ord!
Blev ett härligt core-pass, så min mage & rygg är lagom mojsig just nu!
Men så ska det vara!

Just nu lyssnar jag på en gammal låt!
En låt jag lyssnade mycket på i åk. 2 på gymnasiet?
Jag saknar gymnasiet. Saknar de - jämfört med de jag har nu - simpla uppgifterna! Alla mysiga klasskompisar! (Jag saknar någon att skämta med, sådär som bara vi kan! Sådär elakt! Sådär så att man misstolkar allt... Sådär så att det riktigt går över gränsen! Haha.) Jag saknar er!

Låten var i alla fall Shinedown - Call me.
Den är lite bra.

Men nu tog låten slut och jag har annat att göra!
Ska bland annat packa träningsväskan inför morgondagen!
Morgonspinning 6:30. Vad duktig jag är.
Ska bara se till att inte försova mig igen...


Och jag är så sjukt taggad på lördag!
Och fest.

Och och och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0