Party all night long!

Varit på stan idag med Jasmine.
Blev en latte macchiato to go på Cafét,
så tog sällskap hem med Sofia som precis slutat jobba! :)

När jag kom hem provade jag lördagens out-fit!
Det första pappa sa när han kom upp på mitt rum var
"Oj! Vad jag blev att tänka på capten Jack Sparrow när jag såg dig!"

Positivt, eftersom jag ska likna en pirat!
Kommer bli så pörskans bra. Så snablans SKOJ på lördag!
Såg dessutom att SOLO har öppet till kl. 4(!!!) på lördag!?
Kommer bli party all night long!

Med bästa!

Taggar med några härliga party-bitar!
* Pitbull feat. Akon - Shut it down
* Swedish house maffia - One (your name)
* David Guetta feat. Kid Cudi - Memories

Nu ska jag ut och övningsköra lite,
sen blir det plugg & promand!


"I just wanna let it go for the night,
that will me the best therapy for me!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0