Up town, down town. all around the world. NEED MORE, HARDCORE!

Var riktigt otaggad på denna dag när jag vaknade.
Kalla mig rolly caoster.
Tror jag sov för länge. Gick upp halv 10...
Längesedan något sådant hände!
Hör och häpna, men jag kan inte komma
ihåg när jag inte ställde alarm senast, faktiskt...
(okej, idag då... men innan det!)

Gick upp och satte mig direkt med plugg.
Sen blev det frukost.
Och mer plugg.

Mjukisbyxor & promenad hem till mamma.
Längesen man fick krama om sin bruna sak till hund!
Och min mamma såklart!

Vi städade verkligen hela mitt rum.
(gick ganska fort med tanke på att det problemligen är det
minsta rum någonsin...)

Men rensa gamla papper & saker.
Damma varje litet skrymsle & vrå.
Sen kom den röda mattan fram.
Röda ljusstakar & textiler.
Åh mys!

Tänkte göra samma sak här hos pappa på lördag :)
Mysa till det lite.
Första advent på söndag ju.

Tänkte strunta i seminariet vi har imorgon
& gå runt i Falun och handla julklappar istället!
(seminariet är inte examinerande = sätts inga betyg,
så vi behöver inte gå på dem i denna kurs)


Tänkte vara ute med paketen i tid, för en gång skull!
Och jag har en liten aning om vad det ska ligga i dem också!
Är lite förvånad över min kreativitet...

Men just nu...
Ahhh, precis kommit hem från träningen.
Bodypump. Preeetty nice!
Tror det är endorfinerna som skriver.
Känner mig sprallig. Och glad sådär!

Men nu blir det en återhämtningsdryck, (soyamjölk & superjuice)
sen ska jag, bokstavligen talat, hoppa in i duschen!



Moltaz, mysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0