Snubblade pladask på marken och bara dog...

Hjärt- & lungräddning idag i skolan.
Det enda jag gjorde i skolan dessutom.
Känns ju värt att spendera 3 timmar på buss/tåg
för att vara i skolan 1,5 timmar.

Måste kolla upp det där med lägenheter nu alltså!
Jag & Mikaela har bubblat lite om det där,
och om planerna går som dem ska....
Så...

Så blir det bra!

Säger inget mer om det förren det är aktuellt!
huhihihhui hemlighetsfull.

Annars idag...

... har jag typ bara gått.
Och jag har fått skavsår. (viktigt!!!)

... har jag
tränat - core. Stenhårt!

... har jag druckit min första kopp glögg!
Och den satt fint!


Just nu sitter jag nyduschad, mätt & belåten.
Lyssnar på låtarna de släppt på spotify, från
TV-programmet Så mycket bättre.

Finns en och annan fin bit.

Och just ja - haha! (påtal om spotify...)
När jag var hos Linus i lördags & lagade mat,
spelades såklart musik (från spotify).
Helt plötsligt spelas "Panta mera". Aplänge dessutom.

Någon som hört den reklamen!?
Haha, vi höll ju på att få tuppjuck alltså!
Så höll det på hela dagen & hela kvällen!
"Är det den långa versionen!?!?"
var det som frågades varje gång den började spelas. Haha

Blir till att skaffa premium snart alltså...
Så kan jag dessutom lyssnelilyssna i phoneliPhonen!




"Hjärtan som slår 
Vi står där vi stod
Minns det som igår
Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser jag klart"


Petter - Längesen
Som för övrigt Lasse Berghagen gör en trevlig cover på!



Kommentarer
Postat av: nadja

haha va som oss då, förra helgen när det blev lite partaj, när vi lyssnade på en låt som vi alla ville höra och så kommer den nedrans reklamen, förstår inte :)

2010-11-25 @ 22:35:52
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0