Nothing can hold me down. I'm gonna touch the sky.

Nu har min helg börjat.
En lång helg full i plugg!
Tentamen del 2 nästa fredag.

Måste lära mig 5784367346 st olika ben & muskler.
På latin! Pectoralis major, till exempel.
Eller rectus femoris. Gluteus maximus. Adduktor brevis.
Jag blir galen.

Blir ännu galnare när jag inser att jag
- istället för att säga "Jag har lite träningsvärk i rumpan"
så säger jag "jag har lite träningsvärk i gluteus. Och i latissimus dorsi och inte minst i deltaideus. De där benböjen och frivändningarna gjorde verkligen sitt igår!"

Jag har aldrig påstått att jag är normal...
Behöver inte påpekas.

Min dag!
Försov mig, idag igen!
Jag fattar inte!
Måste vara nå fel.
Eller så behöver jag sova den där extra timmen...
Man ska lyssna på kroppen, som min mamma jämt säger.
Hon kan vara klok ibland...

I alla fall, jag kom iväg till bussen - men utan att ha tränat innan!
Trist. Och ännu tristare blir det när jag inser att det regnar.
Jag hatar nederbörd.

Laboration idag.
Benet. Och biomekanik.
Intressant. Lite...

Åkte till Borlänge, med syster som sällskap!
En timmes telefonsnack - i like! : )

Karin & Mikaela dyker upp,
och vi får med oss några påsar hem från kupolen! : )

Min kväll...
Skulle bestå av plugg.
Men i guess that jag måste studera extra hårt imorgon istället.
Blev några OC-avsnitt... Har lämnat TV'n nu och OC rullar fortfarande
- pappa ville se mer! Haha!
Så nu sitter han där, fastklistrad vid TV'n och försöker förstå sig på handlingen!

Går nog inte så bra nu när han inte har någon bredvid sig som förklarar den för honom.

Istället ska jag ta mig en varm dusch och krypa ner i mina sängar...
Rulla runt lite. Inte ställa något alarm imorgon...
(vad spelar det för roll när jag ändå inte hör det? Hmmm...)





Fick ju med min två nyanser av brunt och två av svart i en av påsarna idag : )

Mitt tappra försök till sotade ögon (med brunt).

Tur att jag är så cool, förresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0