En efterlängtad helg. En vit helg.

Nu har jag en såndär behaglig känsla igen.
En känsla av att det äntligen är helg!

Det firades med att skriva upp mig på listan.

iPhone 4 listan.


Helgens planer är få,
men otroligt efterlängtade!

tacomys hos Karin ute bland alla granar & träd på fredag.
mat. fika. mat igen. fika igen. lite mer fika.
= ska hem till farmor & farfar på lördag.

I'll be driving.
I'll be skriva in mig på trafikskolan någon dag under
de kommande veckorna också!
Problemet är bara hur jag ska ta mig tid till att läsa teorin...
Har nog med att läsa om nervceller, ribosomer, lysosomer, glykolys, endoplasmatiska retiklet, citronsyracirkeln, aktiv & passiv transport, aminosyror, ATP, energiomsättningar and so on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0