"Jag är jättebäst! Du har ingen chans att göra mål på mig lilla nalleplutt!"

Lördag. Favoritbrallerna på. Musik. Dator.
Inget särskillt. Ringer Sofia och vi bubblar en stund.
Samtalet varade över timmen och innehöll
mycket viktiga samtalsämnen!

På facebook står det att:
"Isabelle Persson sitter och lyssnar på "Bamse & vulkanutbrottet" genom
telefonen med Sofia i andra änden, samtidigt om vi sitter och citerar
det genom SMS till varandra : ) En mycket händelserik lördag!
"

Lättroade. Är bara förnamnet...


Lördagskvällen som skulle spenderas i mjukisbyxor,
i lugn & ro slutade på ett dansgolv...
Hade egentligen ingen lust, men en lär ju ställa upp
för nyskilda vänner..? Barnvakten, som jag kallades under kvällen.

På grund av detta (?) så har jag spenderat nästan hela min söndag i sömn.
Kom hem. Mjukisbyxorna på en gång. En kopp te.
Säsong 4 av OC. En filt. Och en mysig hund.
Kan inte sluta i annat än sömn?

Bland det första jag fick höra/se när jag vaknade var mamma,
som kände sig jättebusig som fotograferat hela min händelserika dag!

Annars då..?
Köttfärssås. Nya försök att kolla på ett helt OC-avsnitt (utan att somna).
Och massa Ben Harper - Waiting for you
Har varit något av veckans favorit.
Lyssnat på bussen, tåget till/från Falun hela veckan. Love it.


Nu blir det hörlurarna, iPhonen & promenadskorna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0