Lördag morgon!

Tänk vad skönt att vakna av sig själv - i tid!
Halv 9 var jag uppe och studsa.

Dagen kommer spenderas på stan.
Jag lär köpa nya vantar!!!
Där fick man för att man gått och klagat på dem...

Det är riktigt höstväder idag!
Gult. Orange. Sol. Frisk luft.

Kan bli promenaden ner till stan!
Med mitt (fortfarande!?) röda hår!

Kan kanske bli en hårfärgskartong till...
Eller så är jag rödhårig ett tag?
Hmm... Det är inte pippi-gult länge i alla fall!

Eftermiddagen: smedjebacken.
Grattis morfar!
Som för övrigt var med i tidningen idag!
Busa med småkusinerna & äta lite tårta!

Till kvällen har vi bokat bord för 3 på cocothai!
Mmmums... Bästa brudar också. Kan inte bli bättre.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde ha varit där med er just den där lördagen. Verkligen så innerligt mycket.

2010-10-21 @ 05:07:44
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0