Min allra första vän.

Idag har jag jobbat.
Med Sofia faktiskt!
Vi hade öppning själva för första gången!

Och är det inte typiskt att hela ludvikas befolkning ska
och fika just denna dag då, kan man undra?

CRAZY!

Har stått & sprungit runt på cafét konstant i 10 timmar!!!
Jag har lite ont i fötterna bara...

Vi är grymma som tog oss igenom hela dagen!
Har varit kö ut till dörren hela tiden mellan 11-16.
- jag skojar inte!


Och påtal om något helt annat.
Linkin Parks nya...

Jag lyssnar nu.
Inte helt fel efter en hård dag.
Waiting for the end & the catalyst

Kom på mig själv att gunga med sådär
tungt till musiken (haha)!

Och om något heeelt annat.
Är nog bara Sofia som fattar,
so, this one's for you:

Jag har hittat kenny starfighter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0