Lite ledig

Fredag. Tentadags.
Jag vet inte om det var alla timmars plugg,
Sofias hjälp (och fredagsbeklagande över en tappad vante)
mammas lyckospark eller Sivans signalhorn...
Men jag tror det gick bra.

Magen säger så.
Får se om resultatet säger något annat.

Jag firade den efterlängtade helgen
med ett träningspass!
Så idag har jag träningsvärk.
Och inte så lite heller!
Hela övre ryggen, axlar & triceps.
Men jag gillar't!

Just nu i skrivande stund sitter jag med
värkande hälar!
- jag måste skaffa bättre jobbskor!

Cafét 8-15.
Jag har serverat min första cappuccino idag!
Hade jag haft en skylt som det stod
"applåder" på, så hade jag hållt upp den nu...


"Springer mot strömmen, måste fånga dagen.
Jag måste få bättre kondition, så jag kan fånga dagen!"



Kommentarer
Postat av: Boboo!

APPLÅDER!

Och den smakade säkert bättre än vad den Starbuckskaffen jag häver i mig just nu I skrivandets stund. Love

2010-10-24 @ 00:21:48
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0