Det vackraste världen har sett. Le.

Två moment kvar av den första kursen.
Dvs. två uppgifter kvar av denna kurs.
Två grupparbeten.

Blir bra.

Filma en cyklisk & en acyklisk rörelse idag.
Mixa ihop och analysera imorgon.
Börjar kl. 9.
Dvs. att det blir 7:12 tåget.

Jag brukar inte sova till/från skolan.
Men idag vaknade jag flertal gånger
av att jag snarkat till? Haha, vad dumt det måste sett ut.

Efter skolan blev det fika med Sofia : )
Jocke, Mikaela & Jessica!

Mikaela: "Tänk att vi är vuxna!?!"
Jessica: "Men Mikaela... Du dricker ju inte ens kaffe..."

muppar : )

Efter fikat blev det till att övningsköra.
Jag är fan duktig.

Duktigare blev jag när jag knöt på mig löparskorna ikväll igen!
Tänkte ta tag i det där godisförbudet igen. 
(observera att fika inte räknas!)

Önska mig lycka till!


Fika-Fia!

Kommentarer
Postat av: Lona

ok.

2010-09-21 @ 22:14:37
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0