I don't know what I'm looking for, but I know that I just want to look some more

Bestämde mig för att hämta cykeln (hos mamma)
och min beställda kusrlitteratur (på konsum).

Tålmodig som jag är lade jag de två paketen på
byrån i hallen och satte mig direkt vid datorn för att plugga.
Not! Rev upp pakaten på momangen!

Till min förvåning vad där bara fyra böcker,
- hade beställt fem!
Istället för den femte boken låg där
en uppsättning bestick!

Ja... Mitt liv är väldigt händelserikt känner jag...
(skriver om bestick som dagens största händelse?)

För övrigt fick jag sladda lite med bilen idag.
Och äta ananaskassler. Och plugga...

Det är mitt liv just nu.
Blir joggingskorna imorgon!
Nu måste jag verkligen koncentera mig på
en kvalitativ rörelseanalys, vinkar på gångstavar
& möjliga utvärderingsstrategier utifrån ett
problematiserande perspektiv!

Det ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0