Pussas en hel del

Vart tog helgen vägen?
Helt galet.

En efterlängtad fredagkväll spenderades hemma.
Film och popcorn - mys - med mamma och moltaz. Härligt!

Lördagen spenderades i Smedjebacken.
& till kvällen kom bästa brudarna hem till mig.
Jag hade gjort en middag och den verkade göra succé!

Idag är det söndag.
Skola och allvarligheter väntar morgondagen.
Börja läsa några av mina 72 sidor, varav 60 av dem är på engelska.

Annars har min dag varit lugn och skön.
Jag avnjöt precis en latte framför några OC-avsnitt.
(Jag har kommit på att dem pussas en hel del i den serien!)

Och musiken. Låtarna.
GAH!

Finley Quaye & William Orbit – Dice
Love it!

I'm smiling. I think of you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0