Soliga onsdag!

Efterlängtade solen är framme igen!
Känns som man måste passa på och njuta, nu för tiden!

Fyllde 19 igår.
Grattis i efterskott.
Tack.

Idag firade pappa mig genom tårta & present!
Äntligen en extern hårddisk! :D
Tack pappa! <3

Och igår gick jag & Moltaz förbi Sofia.
Fått låna OC säsong 2, 3 & 4 : )
Farligt nu när man har plugg att göra!
Unnade mig två avsnitt för en stund sedan.

Beställt kurslitteratur är vad jag har roat mig med sen dess.
2557kr. Saftigt! Men böckerna lät intressanta, faktiskt!

"Anatomi med rörelselära & styrketräning"
"Människans fysiologi"


och tre böcker till...
Jag var faktiskt seriös när jag skrev att de lät intressanta!

Tro det eller ej...

Solen lyser ju trots allt på katter och kaniner
så nu blir det en promenad.
Med Canon!

Var längesen han var ute och luftade lite.
(i helgen - crazy! Roligt att titta på bilderna dagen efter iaf!)

Sen blir det banne mig till att gräva ner mig i plugget!
Har fått för mig att detta moment (3/5) ska bli intressant!
(Eller är jag bara positiv till pluggandet eftersom jag nyss
läste att jag slapp komplettera förra uppgiften?)

Hihi!

Det firas
med ett hej och en latte macchiato hos Sofia på Cafét! :)




There's still a bit of your taste
in my mouth



Kommentarer
Postat av: Sofia

"Anatomi med rörelselära och styrketräning" samt "Människans fysiologi". Äntligen har jag fått svar på vad böckerna heter! ;)

2010-09-16 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0