Tiden går fort när man har...

Nu är jag lite trött.
Fast, föreläsningarna blir genast mycket roligare då.
I alla fall om man är "flum-trött"
(känner att detta kommer bli ett "flum-inlägg". sorry)

Det blir ännu roligare om Jocke sitter bredvid och är med på noterna.
Dvs. misstolkar vad läraren säger, precis som jag...

"Han sa att jag blev annorlunda när jag hamnade på golvet. Mer aktiv..."

Crazy.

Nu är jag hemma i alla fall.
Skrivit ut alla papper och markerat alla sidor ur böckerna som jag ska läsa. DESSUTOM har jag precis gjort kaffe ur pappas perkulator för första gången! Får se hur det smakar!

Läsa nu. Kan bli ett avsnitt OC också, om jag känner mig rätt.
Sen ska banne mig joggingskorna på!

"Gruppen skall söka texter/källor som behandlar frågan om professionalisering av tränarskapet. Det står gruppen fritt att välja var de söker information. Det är dock viktigt att gruppen kan motivera sin sökstrategi samt bedöma graden av vetenskaplighet i de källor som används."

... är vad jag kommer göra denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0