Badabing badabong

Torsdag, redan!

Gick upp strax efter kl. 7 imorse.
Åt gröt. Kände mig duktig, men visst
var den en zoombie som klev upp ur min säng...

Börjar kl. 13 idag, ska träffa Fannie och gå igenom
redovisningen vi ska ha imorgon :)
Kommer gå bra.

Känner mig riktigt pepp inför den här kursen
och alla uppgifter! Otroligt - måste vara första gången tror jag! Haha

Nu är kl. 11 och hittills har jag hunnit läsa, druckit kaffe,
gjort mig i ordning och bokat tid hos frisören!

Så skönt, för just nu är mitt hår så tråkigt,
och jag gillar inte färgen som är i nu!
Kul att göra sig lite vår-fin :)

Har setat ned och planerat veckan som kommer också.
Vecka 15. Jösses vad fort det går!
(Sommarlov om 9 veckor! Ohohoh, längtar!)
Planering är ett big yes nu när jag bor här,
OCH i Ludvika. Träning och jobb och plugg och sånt.
Men jag känner att jag har ordning. Rosa penna i almanackan
är träning, grön är skola osv. Mycket rosa klotter i planeringen nu.
Och jag gillar't! Provade ju bodypump här i Falun igår!

Var kanske 7 personer totalt? Kändes lite vekt mot vad det
brukar vara i Ludvika på den fronten :P
Men instruktören (en kille för omväxlings skull!) var helt-okej-bra,
så bodypump på onsdagar it is! : )

Härligt!

Måste bara nämna att det ingår i mina skoluppgifter att
besöka lite olika sånahär pass - hur awesome är inte det då?

Gütt...

Men nu måste jag återgå till plugget :)
Ska få i mig lite lunch också innan jag
tar mig promenad upp till skolan.

Ha en bra dag, alla!

Köper nya gympadojor, måste fånga dagen.
Jag måste få bra kondition så att jag kan fånga dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0