Kramsugen

Jag vet vad jag vill
och jag vet vad jag behöver

och jag vet att jag behöver det jag vill




Kände mig lite poetisk och hemlighetsfull såhär på kvällskvisten.
Lite sådär själv och kramsugen.

Inte deppig-själv.
Utan bara kramsugen-själv.

Men jag är nog glad-själv.
Nöjd-själv.

För jag vet att jag får kramas imorgon.
Det ska jag se till!

Imorgon, då jag träffar Jasmine.
Och mamma. Och Moltaz.

Imorgon, då det är fredag.
Fika & combat. Top-kombo!


Sovmorgon på lördag också.
Hoppas på fint väder.

Sånt gör mig glad.

Solen.

Sa jag att mina vänner är min sol?
Ni gör mig glad - puss!

Tillbakalutad i soffan med ett löjligt nöjdt leende.
Nu kan jag sova, och veta att jag finns!



Gosa ner mig i min säng, bland alla kuddar nu.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0