min onsdag

Min dag startade strax innan kl. 7 imorse.
Tvättid mellan 7-9.

Kom upp efter många om och men,
i feel like a zoombie going back to life

Men tvätten blev ren och jag blev piggare efter
lite frukost och en kopp kaffe.

Spenderade dagen med en skrivning och lite läsning:
Är yoga bra för hälsan?

Jag ska skapa ett koncentrations- och avslappningsprogram
tills på måndag, då jag ska leda programmet för en grupp.

Annars idag tog jag mig en promenad till Willy's.
Hämtade ut ett paket. Träningsshorts, grå. Kalas!
Är precis vad jag behöver - har dåligt med träningsnederdelar.

Fortsatte mot stan, mot gymmet. Bodypump
(Usher feat pitbull - DJ's got us fallin' in love)
Badabing badaboom, i'm a hustler baby!

Jag hade iaf lite bättre kontroll över mina ben idag
- haha, skakade som spagetti förra veckan!
Och träningsvärk.

Oj oj oj... Har haft träningsvärk sen i söndags!
I benen, i jumskarna och för att inte tala om rumpan!
Insane, men jag gillar't! Dock inte på ben- och utfallslåten!
Svider och det riktigt brinner i musklerna!

Men jag hoppas på att träningsvärken är över,
så jag kan samla på mig lite ny imorgon när
det vankas Bodyjam!

Åker redan 7:30 från lägenheten imorgon,
så med lax och en-söt-potatis i magen
tänker jag lägga mig i badet.

Väldigt varmt vatten
& mycket skum ska det vara!


Kommentarer
Postat av: nadja

utfallslåten är de värsta jag vet, men guuud så bra det känns efteråt :)

2011-04-13 @ 23:18:26
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0