Ny månad!

Jag skulle bara vilja ha en paus.
Bara vilja att den här kursen skall vara slut!
Jag vill att uppgiften ska vara klar!

Känns ju som jag har en del av motivationen,
men inte tillräckligt, eftersom jag sitter här och skriver?

Skulle behöva några peppande ord nu!

Man märker att man inte har haft något sportlov...
Hjärnan skulle behöva lite lov. Fast snart är det påsk!
Så då får jag i alla fall två dagars ledigt, långfredag & annandagen.

Dock har jag kollat in nya kursen som börjar på måndag,
och den verkar vara såå rolig! Jag längtar lite faktiskt.
Längtar till den kursens uppgifter, och längtar ifrån den
sega rapporten jag sitter och skriver på nu, i motorisk lära & kontroll. Blä.

Tänkte skriva klart den, NU. Så att jag blir av med skiten :)
Tänk alla saker jag kan göra idag som inte är pluggrelaterade
när uppgiften är inskickad... Mmm... Snart där!
Träna, handla, fika, uträtta ärenden på stan, kolla desperate housewives...
DET ska jag göra idag! Bara vara. Tänka på mig själv. I alla fall en stund.

Och så ska jag luras och jävlas,
för idag får man göra det! Hoho

April april.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0