Toppendagar!

Jag har haft en mycket bra helg,
och en mycket bra start på resten
av en mycket bra vecka! : )

Fredag. Combat & soffhäng.
Lördag. Jobb & soffhäng.
Söndag. Jobb, gym & soffhäng hos Råbban.

En hel del soffhäng, men det har jag unnat mig!

Gymvändan i söndags blev jobbigare än beräknat.
Tunga ben - utfallssteg är inte min kopp te,
men likt förbannat ska jag ha med dem att göra.
Och denna gång frivilligt! Jösses. Ben det är en
bra benövning - många muskler i en och samma! Gött.
Hade världens träningsvärk i gluteus maximus när jag vaknade.
Cyklade ner på stan och körde bodystep med Jasmine där framme :)
Sved i rumpa och ben redan efter andra låten - hur skulle det där gå!?
Det gick fint. Eller, jag gick inte fint - föreställ er en gammal apa.
Men skönt - hoppas jag tränade bort det värsta, om inte annat
så tränade jag på mig lite mer ;) Gött!

Känns som söndag idag! Men det är måndag,
och dagen har bestått av träning, fika ute i solen (25 grader!)
lite ärenden på stan, och en god islatte a lá Magnus!
Den behövde jag, och den smakade riktigt bra!
Sen satte jag mig på bussen upp mot Falustad!

Sitter i lägenheten just nu faktiskt.
Var sugen på lax, men blev ännu mer sugen
på kyckling när jag öppnade fryslocket.

Det blir kyckling :)
och the mentalist.

Har som sagt haft en bra helg, och en bra måndag.
Hoppas på att veckan fortsätter i detta tecken! :)

Moltaz har agerat modell hela helgen. Sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0