The Weepies - Gotta have you. Kvällsmys-låt!

På tok för sent för mig att sitta vaken just nu, egentligen!

Borde sova och vara pigg inför morgondagen,
som innebär öppning på jobbet för att sedan
jobba några timmar med Magnus - ser fram emot!

Halv fem kommer brudarna och hämtar upp mig,
för att styra SUV'en mot Karlskoga för mys och bus
och en rolig vistelse på Boda Borg! :)

Kommer bli toppen!

Varför är jag fortfarande vaken då?
Har haft för mycket att göra innan jag kan
parkera mig i sängen för natten.
Hängt tvätt, pluggat, packat, färgat håret.
Det är vad jag har roat mig med sen jag stängde
på jobbet och cyklade hem i regnet.

Nu är jag i alla fall nästintill klar med packningen
(plugget är en del av den!), är nyduschad och
känner mig bara allmänt fräsch med de nya slingorna :)



Ser ni den där lite fyrkantiga saken i bakgrunden på bilden?
Den ska jag skutta ner i nu. Ska bara lyssna klart på min mys-låt
och sen ska jag drömma mig bort i några timmar, innan det är dags
att drömma vidare i vaket tillstånd:

no amount of coffee, no amount of crying
no amount of whiskey, no amount of wine
no no no no no, nothing else will do
I've gotta have you


Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0