Torsdag.

Idag har jag jobbat,
för att sedan direkt åka hem och betala räkningar.

Kul...

Har även fixat allt med CSN nu.
Eller allt och allt... Har skickat in en ansökan,
som de garanterat kommer acceptera (peppar peppar)
eftersom jag blivit antagen till alla kurser till hösten :)
Skönt! Lär bara komma ihåg studeiförsäkran sen också.
Var ju den lilla biten som segade alltihopa förra året.
(Förra året... Känns skumt att skriva - har gått tokfort!)

Några slantar fattigare och en hundpromenad med moltaz senare
sitter jag på pappas dator, i väntan på att åka och handla.
Det blir pasta med carbonara, vitlöksbröd & sallad. MÖMS!

Ska inta platsen bakom ratten tänkte jag.
Känns bra. Känns som jag kan allt sånt där nu.

Vill ha svänglappen i handen. NU.

Snart...

Dagens:
where are we?
what the hell is going on?
the dust has only just begun to form
crop circles in the carpet
sinking feeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0