Why do you have to be so cute? It's impossible to ignore you

Har precis avslutat ännu en jobbdag i köket.
Den sista i köket faktiskt. Tråkigt, för har haft det
jättebra där uppe, och trivits :)

Som en liten sista grej uppe i köket bakade jag
JÄTTEFINA grodbakelser! Oavsett vad Emilpemil sa!

Nu ska jag byta om och gå hem till hunden :)
Mysmoltaz. Ta en långpromenad i solen ska vi göra. Mys!

Idag är det fredag och jag har absolut inga planer för helgen!
Och rock&blues, men... Vet inte. Skönt att inte ha planer.
Skriver jag NU, men om nån timme så kommer jag vara rastlös...

Får se om jag lyckas dra ihop en vinare någonstans, för skulle vara HELMYS!
Helgmys.

Anyway, promenad var det frågan om nu.
Känner mig som en av de där sibylla-tjejerna varje gång
jag får på mig kepan... Men men, skönt att inte behöva fixa håret. Höhö.



Ha en bra fredag!
Ni ska få ett låttips som ni kan roar med ikväll :)

Civil Twilight – Letters From The Sky (spotifylänk)


Bra skön är den. Ingen låt för er som ska ut och vingla ikväll. Mer för er som
sitter kvar hemma och fredagsmyser. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag ska ju inte direkt ut och vingla i kväll men ändå inte sitta hemma heller utan det blir en mix av bio och middag med vännerna så jag fick nu njuta av den här låten nu i stället - här är det ju nämligen mitt på dagen.. och den var BRABRABRA!

2011-08-12 @ 19:34:09
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0