Dan före dan före dan före dopparedan!

Fyra dagar kvar till julafton.
Den är väl över innan man ens märkte att den var här.
Det ligger snö på marken nu iallafall. mys.

Ska köpa mig ett par längdskidor, tänkte jag.
Och en bilsterio. Och eventuellt en ny kaffebryggare...

Mellandagsrean.

Idag ska jag till skolan, 10-16.
Gå igenom registreringsprogrammet vi ska använda oss av i vår
kostregestrering. Spännande! Ska få låna med mig en våg hem idag också,
så efter det blir det till att mäta och väga all mat!

Ikväll blir det hundpromenad, combat & göra klart julbaket!
Bara jag kommer ihåg att köpa mer sirap...

Och imorgon ska jag äntligen fylla mina naglar.
Ser bedrövligt ut nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0