Even the best fall down sometimes, and even the stars refuse to shine

Sitter och lyssnar på min gamla café-spelningslista.
Den som spelades för fullt i början på detta år.

Lugna mysiga bitar som spelas i bakgrunden nu när
jag sitter och planerar och pluggar.

Denna vecka har jag två komp-snack.
Den ena är idag angående slutuppgiften i förra kursen.
(komp = kompettering). Jag har läst mitt arbete och
själva uppgiften 1000 gånger, så ska bli riktigt spännande
och höra vad hon tycker att jag har missat!
Det var den kursen jag läste samtidigt som jag tog körkortet,
så...


Så drygt med massa småmissar på uppgifterna.
Små missar som gör att man hamnar efter i det andra. Drygt!

Men jag planerar och ska banne mig vara klara med alla
kompletteringar och fix innan denna termin är slut,

så jag kan få en riktig julledighet!

(lät som jag hade 83813 st komp, vilket jag inte har...)
Jag har 83811 st..........

Nej men det känns som det.
Därför känns det genast mycket bättre när jag
skriver upp vad som ska göras - och inser att det
handlar om tre uppgifter.

Tänkte fixa det nu, och låta julpyssel, glögg & HIMYM bli min belöning ikväll!

.. Och under tiden fortsätta lyssna på cafét





Så, dagens planer:

Plugg.
Komp-snack på skolan.
Plugg.
Tvätt.
Laga mat.
Hämta mickan på station.
Plugg.
Belöning: HIMYM.

Och massa hundmys också!
Dock "bara" med moltaz :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0