Gått på jullov! woho

Nu står alla möjliga godisar i kylskåpet.
Gick åt en och annan chokladkaka,
och efter att ha slickat alla skålar och skedar
är jag inte alls sugen på en enda pralin!

Praliner, snickers, fudge, mintkola och vit "toblerone"...

Får se om jag kan hålla mig till självaste julafton,
för imorgon börjar min aktivitets- och kostregistrering!
Ska ladda ner programmet nu när jag kommer ihåg!

Så under tre dagar ska jag verkligen dokumentera allt
jag äter (i gram) och gör! Bäddar sängen, duschar, går på promenad med moltaz.
Allt!

Sinnes... Men blir nog bra! :)
tidskrävande, men bra!
Börjar jag imorgon så är jag klar till julafton
och då ska här proppas! Haha

JUST NU ska jag avsluta min kopp glögg
och sen gå och lägga mig.
Krypa ner med mysmoltaz!

Imorgon ska vi gå på en promenad,
fixa mina naglar och sen åka till Ludvika, över hela julen! :) Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0