11 februari

Hemma i Ludvika över helgen :)
sitter hos pappa.

Framför mig har jag ett glas pepsi
och en påse godis.

Jag tänkte lyxa till det lite.
Men hör... Jag har skjutit det långt
framför mig. Var allt för längesen jag
förtärde något sött, så smakar ju
bara socker! (Försöker överdriva lite
för min egna del också...)

But i'm not eating it!

Istället tänker jag poppa lite popcorn,
mysa upp i soffan och titta klart på
söndagens wallanderfilm! Vi gick ju och la oss
under nyheterna i söndags, men jag måste
få veta hur den slutar...

Det är planen. Den enda för kvällen!
Skönt. Fredagsmys med pappa.
- hur längesen var det inte jag hade det?
Det lustiga är att han ligger i en av sofforna,
och snarkar. Inte mycket till fredagsmys.
Men jag kan låta honom sova. I alla fall tills
det att han överröstar TV'n med snarkningarna...
Trust me, det händer för jämnan!

För övrigt så ska jag jobba i helgen :)
Imorgon 11-19:30. Får sällskap sista timmarna
av fikasugna vänner - i like!
Och på söndag 14-18:30.
Skönt! Kan bli en middag på söndag också!
Det gillar jag! : )

Annat jag gillar (skulle nästan kunna
dra till med ordet ÄLSKAR), är Joshua James – Dangerous
Ahhhh, lyssnar om och om igen!


Jag tänkte avsluta inlägget nu.
& hoppas alla får en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0