15 februari

Sitter och är duktig med mitt plugg.
Har en liten paus nu.

Sambon ligger och vilar i sitt rum.
Hörde nyss hur hon snarkade till.
Lockar mig till att flytta på alla papper
och själv luta mig en stund. Men icke!
Ska fortsätta att vara duktig! Snart...


Tog mig en sovmorgon idag igen.
Så skönt!

Frukost och städning.
Gick och handlade. Dusch.

Sen kom tjejerna :)
Åt våfflor och cupcakes. Mums!
Alltid lika trevligt med besök
(var ju inte vilket besök som helst heller!)


Nu sitter jag i soffan med mitt plugg,
som sagt. Och sambon vilar.
Sitter med hörlurarna kopplade till min gamla
iPod
, mrs lady pink.

Massa gamla godingar från den tid när
denna användes flitigt. (högstadiet...)
Är en hel del Kent.

Skön musik.
Önskar att någon... spelas just nu.
Vill minnas att denna låt var något
av en favorit. Om inte så blev den det nu!

Och vi blev lite nostalgiska över fikat idag.
Snackade om högstadiet, vilka töntar vi var,
killar & pinsamheter! Haha - fick stor lust
att bläddra i gamla skolkataloger.
Ska krypa in i min externa hårddisk
ikväll och läsa gamla msn-loggar!
Haha, alltid lika roligt!
Så lär vi ju kolla på våra filmer snart tjejer!!
Och bilder. Från knutsbo! Vad mycket knasigt man gjort!

Men kul var det!



Rocky votolato - suicide medicine

Gammal låt - men har alltid älskat den!
(den pluppade upp på displayen och in i mina öron nu...)

in our little hooooooooooooooooooooooome
nobody knows what goes on in our little home

Kommentarer
Postat av: nadja

hehe. går inte o välja, ALLA är bra :)

2011-02-15 @ 19:14:51
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0