20 februari

Vilken helg! Precis vad jag hoppats på.
Lugn. Skön. Trevligheter. Mys.

Mycket skratt.

Precis som det ska vara.
Precis som jag vill ha det.

Fredagen blev väääldigt lugn.
somna-i-soffan-lugn. Trött.
Och så skönt att komma hem
och bli lite ompysslad. Och
puss-attackerad av sin fyrbenta.
Mysmoltaz!



Lördagen var solsken och... Ahh!
Förmiddagsfika med Linus :)
Uppdatera skvallret lite! Haha!
Och snart kommer grabbarna upp
till vår lägenhet här i Fälun!
Two thumbs up!

Lördag kväll var den trevligaste & mysigaste
helgen på väldigt, väldigt länge!
Var hemma hos Maria och åt middag, drack vin
och snackade och myste och skrattade!
Härliga människor! I like!



Somnade gott, med ett leende på
läpparna den natten. Mys.


Och idag. Söndag. Slappdag.
Lite av en segdag. Ville bara
dra täcket över mig och slå på en
gammal film och bara mysa.
Men blev lite "plugg" faktiskt.
Och en periods innebandy.
Och mat med sambon. Och tågresa
hem till Falun. Så nu sitter jag här.

Ska krypa ner i min sköna säng nu,
i mitt röda lilla rum. Själv.
Men jag mår bra. Och jag är glad.

Och...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0