8 februari

Promenad till skolan i förmiddags.
Solen lyste och riktigt värmde mig.
Håkan Hellström i hörlurarna.
Åh åhåh! Glad tjej!

Nu säger jag välkommen till våren!
Två månader kvar, och massa snöpuffar
återstår... Var det nu man skulle boka en
utomlandsresa? Är brrrra sugen!

Karin pinglan var på besök idag :)
Kul att se det lilla livet igen! Saknat


Annars idag då?
Träffat vår adept och tränat henne.
Innan hon kommer så står jag & jocke och
går igenom dagens genomförande...
En tjej springer förbi (på springbanan.)
Vi tittar väl (av ren reflex?). Sen tittar vi på
varandra. Var det där...? Nej?

Eller?


JAJAMEN! Kallur.
Inte varje dag man tränar intill henne!
(fan vad cool jag är...)

(Dem som känner mig vet ju att jag är smygfotarn!
HAHA. Skrattar åt mig själv och min
kändiskåthet!)

Kommer hem och byter om. Vi tar bussen ner till stan.
Shoppar lite. Mest fönster... Men jag fick med mig
en ny skjorta. Och en klocka. Kap.

Karin åker hem igen. Och jag & sambon åker
hem och byter om - fick sällskap av henne
på springturen idag : ) Vi är duktiga!
Lite styrkeövningar och stretch på det. Dusch.
Sen blev det kyckling & pasta - MUMS!

Ska gå och skära upp lite färsk ananas & koka tevatten nu :)

En BRA tisdag!
Är på så sjukt bra humör just nu!
Och jag är så sjukt tacksam för alla
fina människor runt omkring mig som är
leendet på mina läppar! <3

Saknar er där hemma i Ludvika. OCH USA!

Boka en resa till Washington snart kanske?!


Bilder från dagen:




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sluta skoja, du får ju mig att gråta. GAH.

Jag om någon vill att du ska bokabokaboka JA!

2011-02-08 @ 22:20:13
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0