Alla hjärtans dag

Hoppas alla har haft en bra dag!
Min har faktiskt varit lite mysig.

Dagen började med sovmorgon
& en tryckare. När jag lämnat min
danspartner vid bussen fortsätter min
dag med lite cupcakespynt.
Sambon gjorde mer cookies under tiden.

Trots sovmorgonen spenderade jag en
timme med soffan efter lunchen. Vila. Skönt.
Blev en & en halvtimmes promenad
med sambon i solen när jag vaknat.

Skönt. Mys. Nästan en mils promenad!
Duktiga. Blev promenaden istället för
springturen idag - för kallt!

In, göra varm choklad och äta vårt nybakta!
Mums. Kollade på twilight också - var längesen.
Jag "kollade" på twilight...
Jag somnade i soffan. Igen.

Stel i kroppen.
Tog mig ett bad.
Avslappnande.
Skönt.

Sambon gjorde mat till mig under tiden.
Tacotårta. Mums!

Och nu sitter vi i sofforna igen.
Precis kollat på new moon.

Ska skicka in en komplettering,
sen ska jag krypa ner i sängen igen.

Visst att väggen är mysig, men ska
se till att hålla lite avstånd till den inatt ;)

Hihi


Kommentarer
Postat av: tina

fina cupecakes! :)

2011-02-16 @ 15:04:25
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0