12 januari

Träningslära I.
Motoriskt lärande och motorisk kontroll I.
Fysisk aktivitet och hälsa I.
Individ grupp och ledare.

Kan tyckas vara ord.
Eller namnen på de kurser jag ansökt till
nu på vårterminen.

Jag tycker att det låter aaaasåm!

Och det kan inte bli nog om tjat & gnat
om den där flytten?

(Sker den aldrig snart så hon kan sluta skriva om den!?)

Jag är ledsen, trogna bloggläsare
- men det är vad som händer i mitt liv just nu.
Återkom om någon månad om det
anses vara trist läsning!

Jag ser fram emot det - sa jag det?
Inga sena tåg.
Frihet.
Finbesök.
Våffelkalas.
And so much more.

Vad jag inte ser fram emot
är saknaden. Av allt.

Sofia
, min granne & arbetskollega,
mitt koksalt & vän... Du får komma
brummandes med bilen när du vill,
så bjuder jag på våfflor! : )




Fast nu när jag tänker efter...
Det händer mycket mer än planering
av flytten i mitt liv just nu!

Så mycket mer.
Lite stress och tryck över bröstet.
Eller så är det hjärtat som hoppat
upp i halsgropen...

hjärtat sitter utanpå,
slår inte som det brukar slå.


känslor är sanna - tankar kan diskuteras!

Kom ihåg det.
Tveka aldrig.
Tag initiativ.

Jag vet att jag ska bli bättre på det!


(mitt sätt att vara lite visdomsfull, eller någon
form av "pepp-talkare". Höhö. Trodde det skulle bli
ett fint avslut på ett inlägg som detta... Men..?
)

Slutar så här istället:

Jag är glad!

Och...

What am I gonna say,
when you make me feel
this way?
I just... Mmm!

 


Kommentarer
Postat av: nadja

oj, alltså det var faktsikt länge sedan jag tog dom. men jo, ja var noga med att äta dom :) absolut! mena du att jag kanske inte tagit dom prick samma tid o det därför blev krångel? :D haha

2011-01-12 @ 22:44:07
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

oj. det var så länge sedan jag käka dom. men det jag vet är att jag åt dom regelbundet, så gott jag kunde :) mena du att jag kanske slarva nån gång och därför orsaken va att det blev krångel? :D haha

2011-01-12 @ 22:45:37
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0