26 januari

Jag har gått och blivit personlig tränare
och ska tillsammans med Joakim träna en
kvinna nu i några veckor framöver.
Jag & Jocke ska snart träffas och göra
ett upplägg gällade träning och hälsa.

Tycker detta ska bli riktigt spännande!

Och solen lyser, har nyss fått i mig
lite kondiskaffe, bra musik spelas
& jag är bara på allmänt bra humör!

Bullarna igår blev mumsiga. Och stora.
Och tvätten blev ren. Och luktar gott.
Maten (klyftpotatis) blev riktigt god.
Ahh...


Ikväll ska jag & sambon städa, eftersom
vi åker hem till Ludvika/Gubbo imorgon
och kommer tillbaka med besök på lördag!

Vad fort det går!

Jag lär läsa ur Bompa också,
den feta periodization boken. Tugnt.
Men jag är taggad idag!



Skolan nu, vilket innebär
30 minuters promenad i solen
med Håkan Hellström (i hörlurarna).
Kan det blir bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0