30 januari

Har jobbat i helgen och det har varit sjukt trevligt som vanligt! :)
Efter jobbet igår kom Sandra, Jessica & Mikaela och fikade en snabbis,
sen åkte vi till Falun och köpte lite förtäring till kvällens planer.
"Vi åker corsa och handlar på willys..." Studentlivet. Japp.

Brummade vidare till vår lägenhet (känns fortfarande lite pirrigt att säga!)
och lagade mat tillsammans, lyssnade på (tok för hög) musik,
gjorde oss i ordning och skrattade mycket!

Tog bussen till centrum, betalade in oss på Etage och dansade våra asses off!
Hade nästan glömt hur kul det kunde vara att gå ut på krogen!
Dels för att det var längesen, men också pga. Ludvikas utbud på utelivet...

Jag hade en riktigt bra kväll och natt - får jag tacka tjejerna för!
Bara få tänka på... Ingenting! På vad DJ'n spelar, vart tjejerna tog vägen,
vart tuggummikillen tog vägen när man behövde honom - haha! 

Något annat som jag bara inte kunde sluta tänka på... 
Hur förbaskat ont i fötterna jag hade efter massa galen dans
och tipptappande ut och in. Nya skor...

Men idag känns det bättre i fossingarna, inte för att
jag använt dem särskilt mycket idag...
Blev Kill-Bill maraton med sambon. Skönt!

En riktig soffdag. Riktigt skönt!

Skulle vilja krypa ner i soffan bland alla kuddar,
lägga över mig massa mysiga filtar och inte krypa
fram förrän all snö och kyla försvunnit...

Och så skulle jag vilja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0