Framtid. Kom!

(jag har inte listat ut om 2 inlägg om dagen är okej...)

Men jag måste få ur mig:

Nu har jag gjort en planering för
de två kommande veckorna

och nu måste jag verkligen
följa denna planering om detta ska gå ihop!

Muntlig tenta låter inte så mumsigt,
och att jag inte vet när den kommer
gör mig ännu mer nervös.

Nästa vecka,
på fredagen skulle passa min planering...

annars är det kört! :)

Men jag är ännu inte bitter,
och jag ska klara denna kurs.
Fast den varit knivig!

Men man kan inte bli sjuk när man läser på högskola,
så ett bra immunförsvar borde vara ett krav vid ansökningen...


Ursäkta mig, men kommer inta ha något liv
de kommande två veckorna, så om ni vill
mig något så finns jag på jungfruvägen
under alla mina pluggböcker och trycker in fakta!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0