It's still a litte hard to say what's going on

Känns lite skumt att kanske för sista gången
flytta mellan husen. Packa alla grejer och så.
Är ju så van vid att göra det...

- men ska bli fruktansvärt skönt
att ha alla sina grejer på ett och samma ställe!

Jag tror inte att jag riktigt har insett än vad
jag är påväg att göra!

Kommer sakna min skruttbjörn till hund.
Kommer sakna att bli lite sådär bortskämd här hemma.

Mamma & pappa. Cafét. Gymmet. Alla vänner.

Men känner jag mig själv kommer bussturerna
mellan falun-ludvika användas flitigt!


Insane...



Håller på att packa i skrivande stund faktiskt.
Sorterar: saker att ta med till mamma & saker som ska till Falun.

Ska snart skruva av medarna på min säng också,
tömma byrån som ska få följa med & alla
andra saker som samlats i mitt ena rums
ena hörn ska packas ner i kartonger.

Det blir tomt här i mitt lilla flickrum!


Känns skumt - nämnde jag det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0